بسم الله
سلام سه نقطه
احيانا خدمتتون برسونم که آناهيتا و ميترا خدايان ايران نيستند پسر خوب و اصلا ايراني نيست اين دو اسم و ايراني ها از اول يکتا پرست بودند براي همين در خواست دارم که خودت رو به ايراني ها نچسبون . ما هم مي گيم حضرت کورش چون ايشون رو پيامبر مي دونيم . اصلا هم خطرناک نمي دونيم از نظر ظاهري هم به اين ها بسيار نزديک تر هستيم تا شما . اما براي شما که فکر نمي کنيد مسلما اسم محمد (ص) خطرناکه . و ترس آور چون هنوز که هنوزه نتونستيد يه آيه هم بياريد يا ديدگاه هاش رو زير سوال ببريد . اين که اينگونه در باره ي سن حرف مي زني رو مي ذارم رو کمبود علمت چون تا اون جايي كه ما مي دونيم يكي اين بوده كه دختر عرب نهايتا 9 تا ده سالگي در اون زمان از نظر ظاهر به يه دختر كاملا بالغ مي زده . راجع به تاريخ پيامبر هم بهتره به كتاب هايي كه يه آلماني يا خارجي مي نويسه استناد نكني پيامبر 9 زن داشته دلايلش هم براي خيلي ها مشخصه خيلي هم ذكر شده مثلا 4 زن پيامبر تو جنگ بي سرپرست مي شن . ضمن اين كه تا زنده بودن حضرت خديجه (ص) همه مي دونن كه حضرت (ص) زن ديگه اي چه دائم و چه موقت نداشته .
راجع به تحرير الوسيله گفتم حكم كامل رو بذارم : مساءله 12 - كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(4) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع كند و او را افضاء نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى واجب نيست .
تفحيذ = ( باپاها وران شهوتراني کردن ) در اين هم خيلي جالبه كه پاها رو اضافه كردي تا بيشتر تاثير بذار كلامت .
تهمت زدن هم براي شما خيلي راحته . شما مي تونيد 1- ببينيد الان چه قدر ازدواج رواج داره و اين حكم چقدر الان كاربرد داره . آيا جز موارد اضطراري هست . 2- اينكه مي گيد كسي كه از شهوتراني با طفل شيرخوار هم نمي گذره از همه ي اساتيد خودت از زندگي حضرت امام (ره) بپرس به منابع خارجي هم مراجعه كن ببين امام (ره) چقدر دنبال اين ها بوده . 3- راجع به چه چيزي شيرين تر از 4 زن : مردونه تا الان با چند تا دختر رابطه داري و داشتي ؟ با افتخار مي گم كه تا الان با هيچ دختري رابطه نداشتم ولي تو چي . يه زن هم بيشتر نمي گيرم .
پس بدون داري دروغ مي گي . اي كاش بقيه احكام رساله تحرير الوسيله رو هم مي خوندي . كه ببيني در برابر اين حكم چقدر براي زن ارزش قائل شده .
ما نگفتيم بي سوادن اساتيد گفتيم علمشون به درد ايران نمي خوره . مي توني براي فهم بيشتر اين موضوع به كتاب نشت نشا رضا اميرخاني مراجعه كني
در باره ي حرفي هم كه مي زنم مخصوصا روان شناسي وقتي كه بنا به گفته خود غربي ها ايراني ها و شرقي ها خدا محور هستند (تئوئيست)و غربي ها اومانيست و اين به شدت بر روي روان تاثير مي گذاره چگونه مي تونيم علوم اومنيستي رو روي انسان خدا محور آزمايش كنيم و ادعاي استاديمون هم بشه . اين رو مي توني جواب بده . جز در غير اين صورت مي شه كه انسان رو يه موجود مثل حيوون در نظر بگيريم كه يه تز براي همشون جواب مي ده و بيايم كتاب هاي دانشمنداني رو كه بر مبناي محوريت انسان كتاب مي نويسن براي انسان معتقد به متافيزيك به كار برد ؟؟؟؟
اين جواب كامنت پايين . در كامنت بعدي جواب كامنت قبلي رو هم مي ذارم .
جبروتهم تحت اقدام حزب الله