سفارش تبلیغ
صبا ویژن



خرداد 88 - دالانی به سوی بهشت






درباره نویسنده
خرداد 88 - دالانی به سوی بهشت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
مرداد 86
شهریور 86
مهر 86
خرداد 87
آبان 87
بهمن 87
اسفند 87
فروردین 88
اردیبهشت 88
خرداد 88
تیر 88
مرداد 88
شهریور 88
مهر 88
آبان 88
آذر 88
دی 88
بهمن 88
دی 87
مهر87
آبان 86
آذر 87
مرداد 87
شهریور 87
آذر 86
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
تیر 87
فروردین 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
تیر 89
شهریور 89
مرداد 89
فروردین 90


لینکهای روزانه
مجنون خنده های تو ام ،‏بیشتر بخند !‏ [139]
مهـــــر [23170]
ایســنا [41]
ایـــــرنا [40]
رجـــا نیــوز [152]
فــــارس نیوز [132]
حامیان دکتر احمدی نژاد [100]
پایگاه وبــلاگ نویسان ارزشی [50]
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری [165]
کشاورزی [114]
دانشگام [387]
به سوی نور [194]
استخاره با قرآن [254]
حاج محمود کریمی [230]
سایت شهید آوینی [262]
[آرشیو(15)]


لینک دوستان
دالان بهـشت ...
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
خرداد 88 - دالانی به سوی بهشت

آمار بازدید
بازدید کل :414537
بازدید امروز : 20
 RSS 


هو الشهید

پرواز برای ما ، جدا شدن از زمین نیست ... پرواز برای ما به آسمان رسیدن نیست ... کهکشان درنوردیدن نیست . پرواز برای ما آسمان و  زمینی ندارد. و گویا از همین روست که ما را بال نداده اند .
شاید ؛؛ تا بدانیم ، پرواز برای ما ، بال زدن نیست ، پریدن نیست ! بال زدن و پریدن و اوج گرفتن ، برای پرنده هاست ...انسان فقط پرواز میکند ، پرواز می شود .. اوج نمی گیرد ، عروج میگیرد .
دلهامان همه ابری بود ، جایی باران زد و جایی رعد و برق ..  جمعی پرواز کردند و جمعی پروا  ز  پرواز
  !

 مهـــربان ببین ! تا شهید شوی ... تا مهربان بینی

به اشک اگر وضو سازی  و به امام عشق اقتدا کنی ، شهادت نمی دهی ، شهادت میگیری ...
و سلام را در بهشت خواهی داد :
السلام علیک ایها النبی و رحمه الله وبرکاته ...

 
 



نویسنده » کوثر1،کوثر2و ... . ساعت 1:53 عصر روز یکشنبه 88 خرداد 31



بسم الله

ســلام !

دیگه خسته شدم ، میگم فردا با بچه ها میریم سینما ، مامانم میگه : مگه سینما رکس و یادت نیس ؟
میگم : مادر من سینما رکس کدومه ، بعدشم ، من اون روز  بودم اونجا فقط با فیلمش حال نکردم ، زدم بیرون ! تعجب میکنم شما یادت نمیاد !
بعدشم میگم :  آخه اون موقع جمشید آموزگار بود ، الان دکتر احمدی نژاده !
حالا من بیخیال سینما  شدم ،‏ میگه باهم بریم ، گفتم من راضی نیستم  به خاطر من تو آتیش بسوزید . بعد بهم گوش زد میکنن که اولا من به خاطر الی میخواستم بیام ، دوما کدوم آتیش سوزی ؟ معلومه چی میگی ؟!
______________________________________________________________________

* خدایا یعنی میشه من بگم مدرسه و  بزنه مامانم یاد مدرسه فیضیه قم  بیوفته !

* این همسایه های ما همچین با الله اکبر حال نمیکنن ، به جاش مراسم پای کوبی دارن . اون وقت این مراسم هم باید 3 نوبت اجرا بشه ؟ لطفا این قضیه رو پیگیری کنید ! آخه ما طبقه آخر ، به سختی میخوابیم و خوابمان سبک ، از سینما هم رسیدیم به خواب ، این هم از تفریحاتمان ! دلتان می آید ؟


اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در پنـــــاهش ...



نویسنده » کوثر1،کوثر2و ... . ساعت 12:38 صبح روز پنج شنبه 88 خرداد 28


بسـم الله


سلام !‏

راهپیمایی دیروز ، برای همدلی و اعتراض به آشوبگرا بود ، که این چند شب ، چی کار نکردند !  آقا هم که گفتند ، حساب آشوب گر ، با حامیان کاندیدا جداس ... پس چرا حساب خودتون و از بقیه جدا میکنید ! چرا خودتون ، اسم آشوب گر و رو خودتون میذارید ؟ مسیر راهپیمایی به سمت  میدون ولیعصر ، یه سری راهشون و جدا میکنن و رو به بالا حرکت میکنند ، خلاف جهت حرکت همه ! این مقابله نیست ؟ این همون 2 گانگی نیست ... تو فیزیک خوندیم وقتی خلاف جهت حرکت کنیم ، برآیند نیرو میشه تفاضل نیروها در جهت نیروی بزرگتر !  این همونیه که داره اتحاد ما رو خدشه دار میکنه ...
 در جواب دوستانی که میگن پس این 24 میلیون  الان کجان ( البت یخورده لفظاشون قشنگ تر از من بود ) ؟ چرا ما شبا  نمی بینیمشون !
اگه جدا از این بحث تقلب نشده ، یه لحظه به رای های هر کاندید ، تو استان های مختلف نگاه میکردین ، به این میرسیدین که شبا نمیشه این 24 ملیون و دید ، قابل رویت نیست ! دکتر اکثریت آرا و تو استان ها داشته ، همین طور در  استان تهران ، ‏اما در شهر تهران اکثیرت آرا برای آقای موسوی بوده !
پس نگید این 24 میلیون کجان ؟ این 13 میلیون هم همشون تو تهران نیستن ، ‏اما اکثریت اینجان و شبا قابل رویت !‏ قرار هم نیس هر کی به فلانی رای داد ، تو همه مراسم هاش حضور داشته باشه ...

مبناتون و بیاید عوض کنید ، این که نمیشه ما جمعیت  سبزپوش بیشتری و دیشب دیدیم ، پس حتما تقلبی در کاره ! تو روز هم کسی دیده نمیشه ، پس اصلا این 40میلیون رای نبوده اصلا مشارکتی نبوده .
____________________________________________________________________

* یکی میگفت چقد این tv خالی می بنده ! اصلا این میدون ولیعصر درختی براش نمونده ، که این جمعیت و بین درختا نشون میدن   :)    اینجوریا هم نیس ، درختا سرجای خودشونن ، این ماییم که جای خودمون و گم کردیم ...

* دیروز تو راهپیمایی یه گروهی ملت و گول میزدن و بعدش میخندیدن ، هر کی میخواست بره میدون ولیعصر ، یهو اینا  میپریدن وسط و میگفتن برید به طرف بالا ! بعضیا میخندیدن و رد میشدن ، ‏بعضی هم بی خبر ، میرفتن بالا ...  سوژه خنده اینا شده بودن !

* این هفته نماز جمعه ، آقا راه و روشن میکنن برا ما ...  همین ما ، که شدیم : من ، من ،‏ من !

* از امروز باید درس بخونم برا پیش ، شــروع شد ، برخلاف میل من !  از همین الان به فکر تموم شدنشم ، ولی حس میکنم  هنوز یه مقداری زوده   :)


اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در پنـــــاهش ...



نویسنده » کوثر1،کوثر2و ... . ساعت 9:59 صبح روز چهارشنبه 88 خرداد 27


بسم الله

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای میرحسین موسوی:

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای میرحسین موسوی با ایشان، بر پیگیری مسائل از طریق مراجع قانونی تأکید کردند.
در این دیدار که عصر دیروز انجام شد آقای میرحسین موسوی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد.
پ .ن : تجمع اعتراض آمیز علیه خشونت در میدان ولیعصر، ساعت 15 روز سه شنبه
تجمع بزرگ مردم در اعتراض به اغتشاشات و ایراد خسارت به اموال عمومی ساعت 15 روز سه شنبه 26 خرداد در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار می شود.
 
پ ن : الهم عجل لولیک الفرج...   یا علی


نویسنده » کوثر1،کوثر2و ... . ساعت 9:27 صبح روز سه شنبه 88 خرداد 26



بسم الله 

سلام ! 
اول : حضور  85% رو به همه ملت ایران تبریک میگم ! طبق پیش بینی های رسانه های بیگانه ، قرار بود حداکثر 18% مردم حضور داشته باشن،که به قول خودشون با یه حساب 2، 2 تا 4 تا میشه این پیش بینی و کرد،  فعلا که این حساب2،‏2 تا شده 8 تا ! از 18% رسیدیم به 85% ... 
دوم : انتخاب رئیس جمهور با 24 ملیون رای هم که دیگه ... تــــبریک ! 
و تبریک آخر : برای  اینکه دکـــتر به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم یه بار دیگه انتخاب شد .

آقای موسوی ، طی بیانیه ای این انتخابات و زیر سوال بردن ، و اعلام کردن که نتایجی که برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، بهت آور است . مردمی که در صف های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خود می دانند که به چه کسی رای داده اند با حیرت تمام به شعبده بازی دست اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می کنند .

باید بگم که : این نتیجه اصلا بهت آور نیست ! شما که باید توهم و خیال پردازی را خوب بشناسید ! این یکی از سرکوفت های شما به این دولت بود . در مناظره ها دیدیم که علت ترس خود را همین توهم و خیال پرداز بودن رئیس جمهور اعلام کردید ! این نشان میدهد که توهم را خوب میشناسید و تشخیص میدهید و در قبال آن احساس خطر میکنید !
پس چطور وقتی که گفتید ما 30 ملیون رای داریم ، حس نکردید این توهم است ، این مقداری خیال پردازی  است . اینجا احساس خطر نکردید ؟
مردم بودن که این صف های طولانی و شکل دادن .  چون  میدانند به چه کسی رای دادند ، این نتیجه برایشان به قول شما بهت آور نیست !
و این که میگویید با حیرت تمام به شعبده بازی (!) این هم یکی دیگر از الفاظی ایست که شاهد جمله سازی شما با آن بودیم ، این شعبده بازی مسئولان انتخابات نیست ، این همان انتخاب مردم است ، اگر  انتخاب مردم را شعبده بازی میدانید ، اگر مردم شعبده باز هستند ، شما خائن اید ، خائن به انتخاب مردم !
میخواهم بدانم اگر مردم شما را انتخاب میکردند ، این را هم شعبده بازی میدانستید ؟
رسانه های بیگانه یکی ، دو  ماهی است ، که میخواهند به مردم بقبولانند که اساس این انتخابات ، تقلب است و مردم نقشی در آن ندارند و یک حرکت ساختگی است . اما فک نمیکنم ، روزی حتی (در حد وهم و خیال ) این رسانه ها به این فکر میکردند که یکی از کاندیدها ، به حرف آنان برسد و حق مردم  و  انتخاب آنها را ، شعبده بازی بداند !
و تمام حرف آقا که در مرقد گفته شد ( در حضور شما ) همین بود که آنان میخواهند سلامت این انتخابات را زیر سوال ببرند ، که این کار را شما انجام دادید ...

آقای کروبی هم که جای خود دارد ، بیانیه ایشون هم ، همین حرف ها رو میزنه ، با 333 هزار رای ،  اعتراض به مسئولان انتخابات !

____________________________________________________________________

* یه ماه قبل از انتخابات همه میپرسیدن که : رای میدی ؟ حالا به کی رای میدی؟
   از جمعه هم میپرسن که : رای دادی ؟ حالا به کی رای دادی ؟ احتمالا اینم میخواد تا یه ماه ادامه داشته باشه ...  خندم میگیره  :)
* یه دوستانی بودن که از صبح تا حالا پیداشون نیس ! البت ما اصراری نداریم ، اما خوب خیلی مصر بودن ، میگفتن :  شماها قیافه هاتون شنبه دیدنیه و این اعتماد به نفستونه که تا اینجا نگهتون داشته ! میخواستم بگم که ما که قیافه هامون دیدنی تر شده ، شماها کجایید که بـبینیمتان ! من زیاد گفتم امید داشته باشید ، اما برخلاف حرف مـهندس ، تو  توهم به سر میبردین !

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
در پنـــــاهش ...



نویسنده » کوثر1،کوثر2و ... . ساعت 7:56 عصر روز شنبه 88 خرداد 23


   1   2   3   4   5      >